Ginčų nagrinėjimas

Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto bendruomenės narių pareiškimus ir apeliacijas dėl ginčų susijusių su mokslo ir studijų veikla tarp Medicinos fakulteto studijuojančiųjų ir kitų bendruomenės narių, nagrinėja Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Ginčų nagrinėjimo komisija (toliau - Komisija), išskyrus ginčus dėl akademinės etikos ir ginčus dėl darbo santykių. Komisija savo veikloje vadovaujasi Vilniaus universiteto statutu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Ginčų nagrinėjimo komisijos nuostatais ir kitais Universiteto teisės aktais.

Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto ginčų nagrinėjimo komisijos sudėtis:

  • Pirmininkas: dr. Jelena Stanislavovienė
  • Nariai: prof. dr. Violeta Žalgevičienė;
  • doc dr. Odeta Kinčienienė;
  • Justas Šniaukšta (studentas)
  • Paulius Bernotas (studentas)
  • Roberta Vaikutytė (studentė)

DUK: Atsakymai į svarbiausius klausimus, kylančius planuojant kreiptis į Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Ginčų nagrinėjimo komisiją

Kas gali kreiptis?

Pareiškimus ir apeliacijas Komisijai gali teikti kiekvienas Universiteto studijuojantysis, kuris mano, kad jo teisės yra pažeidžiamos

Dėl kokių priežasčių galiu kreiptis?

Komisija svarsto:

  1. pareiškimus dėl ginčų (toliau – pareiškimai), susijusių su mokslo ir studijų veikla
  2. apeliacijas dėl studijų pasiekimų vertinimo arba egzamino/baigiamojo darbo gynimo procedūros pažeidimų

Kada galiu kreiptis?

Apeliacijos dėl galutinio dalyko (modulio) pasiekimų vertinimo gali būti pateiktos ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo egzamino (įskaitos) įvertinimo paskelbimo dienos. Apeliacijos dėl egzamino (įskaitos) laikymo ar baigiamojo darbo gynimo procedūros pažeidimų gali būti pateiktos ne vėliau nei kitą darbo dieną po egzamino (įskaitos) laikymo ar baigiamojo darbo gynimo dienos. Šis terminas nėra atnaujinamas.

Pareiškimas gali būti pateiktas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo tos dienos, kurią pažeidimas padarytas ar paaiškėjo. Šis terminas, esant svarbioms termino praleidimo priežastims ir motyvuotam pareiškėjo prašymui, Komisijos sprendimu gali būti atnaujintas, jeigu nuo pažeidimo padarymo ar paaiškėjimo nepraėjo daugiau nei šeši mėnesiai.

Kaip pateikti apeliaciją arbą pareiškimą VU MF Ginčų nagrinėjimo komisijai?

Pareiškimai ir apeliacijos Komisijai gali būti pateikti raštu, tiesiogiai asmeniui atvykus į Medicinos fakulteto dekanatą arba elektroniniu būdų Medicinos fakulteto elektroninio pašto adresu mf [at] mf [dot] vu [dot] lt

Kas turi būti nurodyta pareiškime arba apeliacijoje?

Pareiškime turi būti nurodyta:

  • pareiškimo surašymo data ir vieta;
  • pareiškėjo vardas, pavardė, Universiteto suteikto elektroninio pašto adresas, telefono numeris, studijuojančiojo pagrindinė studijų programa, studento registracijos numeris, kursas, grupė;
  • apibūdintas pažeidimas;
  • nurodyta ir pridėta turima informacija ar nurodytos aplinkybės, patvirtinančios pažeidimo padarymo faktą;
  • konkretus pareiškėjo prašymas;
  • pridedamos turimos informacijos sąrašas;
  • pareiškėjo parašas.

apeliacijoje turi būti nurodyta:

  • pareiškimo surašymo data ir vieta;
  • pareiškėjo vardas, pavardė, Universiteto suteikto elektroninio pašto adresas, telefono numeris, studijuojančiojo pagrindinė studijų programa, studento registracijos numeris, kursas, grupė;
  • nurodytas nesutikimo su gautu įvertinimu pagrindas (motyvai) arba konkretus egzamino laikymo arba baigiamojo darbo gynimo pažeidimas ir nurodytos aplinkybės, patvirtinančios pažeidimo padarymo faktą;
  • konkretus pareiškėjo prašymas;
  • pareiškėjo parašas

Per kiek laiko komisija apsvarstys pareiškimą arba apeliaciją?

Per 30 kalendorinių dienų. Į šiame punkte nurodytą terminą nėra įskaičiuojamos studentams suteikiamų vasaros atostogų laikotarpis.

Ar gali Komisija atmesti pareiškimą arba apeliaciją:

Komisijoje nėra svarstomi anoniminiai arba pavėluotai pateikti pareiškimai ir apeliacijos. Taip pat nesvarstomi pareiškimai ir apeliacijos, kuriose nėra pateikta visa būtina informacija (žr. klausimą „Kas turi būti nurodyta pareiškime arba apeliacijoje?“). Apie sprendimą nenagrinėti apeliacijos Komisijos pirmininkas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos praneša asmeniui pareiškime arba apeliacijoje nurodytu elektroniniu paštu.

Kaip aš sužinosiu apie Komisijos sprendimą:

Komisijos pirmininkas arba Komisijos pirmininko pavaduotojas ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo sprendimo priėmimo išsiunčia protokolo kopiją arba protokolo išrašą ginčo šalims, dekanui ir Fakulteto studijų koordinatorei (jeigu sprendimas turi įtakos studijų pasiekimo įvertinimui).

Ar galiu apskusti Komisijos sprendimą:

Komisijos sprendimas dėl egzamino (įskaitos) įvertinimo yra galutinis.

Kiti Komisijos sprendimai ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo jų įteikimo dienos gali būti skundžiami Centrinei ginčų nagrinėjimo komisijai. Praleistas skundo pateikimo terminas negali būti atnaujintas.

Naudingos nuorodos:

  1. Padalinio Ginčų nagrinėjimo komisijos nuostatai
    http://www.vu.lt/site_files/SD/Studentams/Padalinio_gincu_nagrinejimo_komisijos_nuostatai.pdf
  2. Pareiškimų ir apeliacijų teikimo ir nagrinėjimo Medicinos fakulteto ginčų nagrinėjimo komisijoje tvarkos aprašas
    http://www.mf.vu.lt/sites/default/files/docs/studijos/apeliaciju_nagrinejimo_tvarka.pdf