2024 m. gruodžio 16 d. – 2025 m. sausio 31 d. VU Medicinos fakulteto Edukacinių kompetencijų skyrius vykdė internetinę darbuotojų apklausą, skirtą įsivertinti edukacines kompetencijas. Apklausoje dalyvavo 140 respondentų, iš jų:
- 104 dėstytojai (74 proc.),
- 37 administracinio darbo darbuotojai (26 proc.).
Daugiau nei pusė respondentų (51 proc.) nurodė, kad Universitete dirba didžiąją savo darbo laiko dalį (žr. 1 pav.).
1 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal darbo vietą
Kompetencijų vertinimas ir prioritetų nustatymas
Respondentų buvo paprašyta įsivertinti savo kompetencijų lygį skalėje nuo 1 iki 5 šiose trijose srityse:
- Bendrosios kompetencijos
- Pedagoginės / didaktinės kompetencijos
- Vadybinės kompetencijos
Taip pat jie nurodė, kokį kompetencijų lygį norėtų pasiekti po dvejų metų. Remiantis surinktais duomenimis buvo apskaičiuoti vidutiniai kompetencijų lygiai bei skirtumai tarp esamo ir pageidaujamo lygio (žr. 2 pav.).
2 pav. Vidutinis kompetencijų lygis
Atsižvelgiant į žemiausius įsivertinimus ir didžiausius siekiamo lygio skirtumus, suformuotos prioritetinės kompetencijų tobulinimo temos, kurios pateiktos 3 paveiksle.
3 pav. Prioritetinės temos pagal kompetencijų sritis
Kviečiame dalyvauti antrojoje apklausoje
Atsižvelgdami į išgrynintas prioritetines temas, kviečiame visus darbuotojus dalyvauti antrojoje anoniminėje apklausoje, padėsiančioje planuoti būsimus mokymus:
- Pirmoje apklausos dalyje pateikiamas prioritetinių temų sąrašas pagal kompetencijų sritis;
- Antroje dalyje – papildomas įvairių temų sąrašas, kuris galėtų Jus sudominti ateityje.
Taip pat norėtume sužinoti, ar norėtumėte ir galėtumėte tapti mokymų lektoriais. Tikime, kad mūsų bendruomenėje yra daug dar neatskleistų talentų – kartais sprendimų nereikia ieškoti toli, nes talentai slypi čia pat, tarp mūsų kolegų.
Kviečiame ir raginame skirti kelias minutes laiko apklausai, atsakymų laukiame iki balandžio 30 d.